Hep öyle değilmidir zaten. Gece olmayıversin, el ayak çekilipte kendinle başbaşa kaldığında. Kendinle konuşursun yalnızlığında. Kim gelirse gelsin yada kim giderse gitsin hayatından birtek kendin kalır günün sonunda yanında. İşte o saf gerçek yaşam öyküsüdür. Canında yansa doğruları konuşur doğruları bulursun orada..
Elif
@Pinhan_1
·
"Ne yaparsam yapayım, sonunda içimle baş başa kalıyorum ve bir derin hüzün gelip kaplıyor içimi. Benim yurdum içimde galiba.."
Nurullah Genç
Gecenin sızısı düşünce yüreğine,
Yalnızlığın acısı işleyince taaa içine,
Ve gidiverince en sevdiğin terkedercesine,
İşte o zaman ölürsün, ölürsünde ruhun çok uzalardan bakar cesedine.. #çağlarbey
İnsan neden söyler yada neden yazar ki! Anlatamıyorsan yada dinletemiyorsan kendini,
Kurulan cümlelerin ne önemi var ki!
Sahi birbirinide anlamayacaksa bu insan denen mahluk neden var ki!
#çağlarbey