serdar

serdar
@serdaruzayda
“Her şey üst üste geldi” hata yaptıktan sonra savunmamızı yaptığımızda ilk sarfettiğimiz cümle bu oluyor. Fakat artık geri dönülmez noktada buluyoruz kendimizi Bu noktadan sonra artık bedel ödemeye başlar insan ve o bedeli hayatının sonuna kadar ödemeye devam ettiği halde hala borçlu kalır.
Reklam
Bu dünyada her şey kötü yola sapabilir, ama aşk değil!
Sayfa 229
Tanrı’nın istediği iyilik mi yoksa iyiliği seçebilme şansına sahip olabilmek mi? Kötülüğü seçen biri gerçekte iyiliğe zorlanan birinden daha mı geçerli Tanrı’nın gözünde?
Sayfa 86
Ayrılma saati geldi ve kendi yollarımıza gidiyoruz. Ben ölmeye, siz yaşamaya. Hangisinin daha iyi olduğunu yalnızca Tanrı bilir.
Sayfa 46 - Dorlion