“Her şey üst üste geldi” hata yaptıktan sonra savunmamızı yaptığımızda ilk sarfettiğimiz cümle bu oluyor. Fakat artık geri dönülmez noktada buluyoruz kendimizi
Bu noktadan sonra artık bedel ödemeye başlar insan ve o bedeli hayatının sonuna kadar ödemeye devam ettiği halde hala borçlu kalır.
Tanrı’nın istediği iyilik mi yoksa iyiliği seçebilme şansına sahip olabilmek mi? Kötülüğü seçen biri gerçekte iyiliğe zorlanan birinden daha mı geçerli Tanrı’nın gözünde?