Adı masumiyet olan ama bana göre içindeki hiçbir şey masum olmayan kitap. Daha önce pdfden okumaya başlayıp ilk 50 sayfadan sonra bıraktığım kitabı bu kez basılı haliyle okuyup bitirmeye azmettim ve 5 haftada bitirdim!
Leyla ile Mecnun, Kerem ile Aslı, Ferhat ile Şirin gibi bir aşk hikayesi ama temelinde sıkıntı olan bir hikaye Kemal ile Füsun'un aşkı. Çünkü Füsun üniversite sınavına hazırlanan bir genç kız, Kemal ise ondan çok büyük ve nişanlı bir adamdır. Hayatımın en mutlu anıymış diye başlayan kitaptaki o an Füsun ile seviştigi an. Sibel ile nişanina kadar süren yaklaşık 1,5 ayda iki tarafı birden idare ediyor Kemal efendi! Nişandan sonraki gün üniversite sınavına giren Füsun kötü sınavdan sonra ortalıktan kayboluyor, Kemal aylarca Sibel'in evinde kaldiktan sonra nişanı bozuyor ve mecnun modunda Leylasını aramaya başlıyor. Bulduğunda Füsun artik evlidir ama Kemal ısrarindan vazgeçmez ve hikaye uzar da uzar...
Dediğim gibi anlatılanlar, yaşananlar, ortamlar,olanlar hiçbir şey masum değil bence. Özlem Tekin'in şarkıda dedigi gibi "Aşk herseyi affeder mi?"