📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Görmesemde bir yar imiş
Gelmesede püryan imiş
Zindana eşhed imiş
Riyakar olmak gerekir imiş
Sevmesede sevmez imiş
Gönlümde kalmaz imiş
Zarara cihad imiş
Duymasada o benim imiş
Benim için misal ise
Senin için fesl ise
Farketmez yine ben ise
Gelmeme muhtaç ise
Dimagımda kaldı şu zemheri
Zemheridir benden beni âlâ
Muhtaça saygı imiş
Tacına mengi ise
İbni humaro
Bir Ağustos sabahı komşulardan gizli
Liseli ergenler gibi gülüşmeler
Kapının ağzında beklemekten yoruldu cilveleşmeler
Şimdi zaman dursun gerisi umrumda değil
Of of felâket...
Mamafih dehşet...