Onlarca şehit verdik 2-3 günlüğüne ortalığı yakıp yıktık ama şimdi kimsenin dilinde değil rusyanın 2 pilotunu düşürdüğümüzdeki tepkiyi hatırlıyorsunuzdur şimdi biz onlarca şehit vermişken aynı tepkiyi bile veremiyoruz. Versek bile nolucak domates ihracatını durdururuz ancak ülkenin bu haline üzülüyorum.