“Askerlik yan gelip yatma yeri değildir tabi ki öleceksin" diyeli 14 yıl, “Birkaç kelle için yas ilan edilmez" diyeli 8 yıl, Eli şehit tabutunun üstündeyken “Gurur duyuyorum şehitler geldikçe" diyeli 5 yıl, “Birkaç tane şehidimiz var" diyeli 4 gün oldu. Siz neleri unutmadınız?