Şerife

Şerife
@serife1
Sevmiştim, dedi içinden. Ama yeteri kadar sevemeyince, çok küçülüyor insan
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Geçer nasıl olsa, hep geçiyor, dedi içinden, her şeyin acısı geçiyor. Unutuyor insan. Unutmaktan kolay ne var?
Her şeye rağmen mümkün bir hayaldi, artık imkansız oldu
“Bende böyle zenginleştiriyorum işte pek zengin olmayan hayatımı,” dedi Selda, “başkalarının hikayeleriyle”
Bağlar zayıflıyordu, aşk da bağların en dayanıksızıydı. Zaman geçtikçe hayat hayali bastırıyordu