Özellikle içinde bulunduğumuz şu süreçte Afgan kadınlarının yaşadıklarını öyle güzel anlatmış i sizi içine alıyor ve sarmalıyor. İki kadının farklı iki dönemde ve iki farklı aile yapısı içinde nasıl ortak kader yaşadıklarını ortaya seriyor. Kitapla korktum kitapla aşık oldum ve kitapla umut ettim.
Yaşasın Özgür Afgan Kadınları…