Elbette olmalı; eşlerimiz, çocuklarımız, mallarımız ve özellikle de sağlığımız fakat yüreklerimizi bunlara adayıp mutluluğumuzu bunlara bağlamamalıyız. Tamamıyla bize ait ve özgür olabileceğimiz bir yerimiz olmalı
Tüm çabalarımıza rağmen!
Kaç acı, kaygı, kaç korku takip eder kontrolsüz arzuları?
Gurur,şehvet ve huysuz öfke bizi ne çok yıkar.
Lüks ve tembellikten ne kötülükler doğar!