İçimde bir oda var,
Kapısını kimse bulamaz.
Işığı ben yakarım,
Işığı ben söndürürüm.
Orada konuşurum kendimle,
Kimse anlamaz ne dediğimi.
Bazen kalabalıkların ortasında
Kendimi en yalnız yerde bulurum.
Gülümserim,
Çünkü ağlarsam
Her şey soracak adımı.
Yorgunum…
hem de öyle böyle değil,
Uykusuz gecelerden değil,
İçimde taşıdığım
Söylenmemiş cümlelerden.
Gitmek istiyorum bazen.
Kimseye veda etmeden,
Hiçbir tanımadığım bir yere.
Sıfırdan başlamadan da,
Sadece durmadan.
Belki bir gün
Daha hafif bir kalple uyanırım.
Belki bir gün
Kendimi affederim.
Belki bir gün,