"Kafamın içinde bir şey var... kalıbından taşan bir şey... ve bazen tatmin oluyor ama çoğunlukla hep tatminsiz. Bazen kendimi çok küçük hissediyorum... çok aptal hissediyorum..."
..Yaşadığımızı sandığımız bu hayat gerçek değil. Sadece bir gölge oyunu ve ışıklar söndüğünde ben kendi adıma memnun olacağım. Karanlıkta tüm gölgeler yok olur.