Seshatın Güncesi

Duyguları çok fazla başıboş bırakırsan çeker giderler, ben bu olaydan bunu anladım.
Sayfa 124 - İletişim·Kitabı okudu
Reklam
Bana kalırsa beklemek dünyadaki en acımasız şey. İnsan beklerken asla tam olarak yaşayamıyor Osman.
Yeni bir yıla daha, seninle başlamak istemezdim Osman.
Bence kim olduğumuzu tuttuğumuz değil, tutmadığımız sözler belirliyor.
Bazı günler içimde hiç şarkı çalmıyor.
Sayfa 47 - İletişim·Kitabı okudu