Seval Tekin

Seval Tekin
@sevaltekin

Seval Tekin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·77 syf.·
2019 2. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek hiç bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan kişi, bütün insanları anlayabilir.
Gençleşmek mi? Gerçek anlamda yaşamaya daha yeni başladığımın yalnızca ben farkındayım.
Hayatı daha önce hiç bu denli bir arzuyla yaşamamıştım -bundan eminim- ve şimdi biliyorum ki, kendisiyle ilgili durumlar karşında kayıtsızlaşan herkes -tek çare- bir suç işleyecektir.