" Duygularımızı dışavurmakta biraz cimriyiz belki , daha çok düşüncelerimizle yaşıyoruz ve bu bir ölçüde bozuyor bizi , değerlendiriyoruz , ama hissetmiyoruz."
"Sevebilirsiniz, " dedi." Yakınını herkes sever ve yüreği kocaman olanlar için uzak olanlar da yakındır.Çok sevebilirsiniz siz. Kocaman bir ana yüreğiniz var çünkü..."