sevda

sevda
@sevda_21
İnsan mutluluk konusunu düşünmek zorunda olmasa, yaşam ne kadar eğlenceli olur.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Daha çok kendi başıma, tamamen başka bir şeyin parçası olmaktan çıkıyorum. Salt toplumsal gövdenin bir hücresi olmaktan kurtuluyorum.
Suratsız da olsa kendim olayım. Ne kadar neşeliyse de başka biri olmak istemem.
Şartlar ne olursa olsun ahlak eğitimi ussal olmamalıdır.
Her şeyin ulaşılabilir olduğu bir dünyada hiçbir şeyin anlamı yoktur.