sev

sev
@sevdaapatlar
"Yol! Gitmek. Uzaklaşmak. Doğduğun yerin çok uzaklarında ölmek. İnsanı insan yapan bunlar. Tanrı bile gitmemizi istiyor. Bu yüzden dünyayı bu kadar büyük, insanları bu denli küçük yaratmamış mı?"
Sayfa 98·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Sürekli yolculuk yapıyorsun. Ve inan, hayatta yapılabilecek en doğru iştir, bir yerden bir yere gitmek. Zordur tabii. Aile kuramazsın. En kötüsü, ne bir kadına aşık, ne de bir adama dost olabilirsin. Ama gidersin ve iyi hissedersin, tanıştığın her yeni insanla, yediğin her yeni yemekle."
Sayfa 97·Kitabı okudu
"Gerçek şu ki, dünyaya binlerce yıldır hakim olan insanlık, din kitapları esas alındığından, sakat bir ırktır. Hastalıklıdır. Kardeşlerin birbirleriyle çiftleşmesinden üremiştir. Ve diğer bir gerçekse, dünyaya gelen, bilimin hasta olarak tanımlanabilecek insanların aslında Adem ve Havva gibi görünebilme, gerçek atalarımız olma ve insanın ilk yaratıldığı biçimde olma ihtimalidir."
Sayfa 87·Kitabı okudu
"Artık Cassandra ananas ve muzların yanında bizi de taşıyordu. Kinyas ve Kayra' yı. Dünyanın en yalnız adamlarını... Dünyanın sonuna, dünyadan önce giden adamları..."
Sayfa 80·Kitabı okudu
"Zaten geceleri sağır olur insanlar. Gündüz gördüklerini görmezler. Duyduklarını duymazlar. Gecenin vahşiliği doğaldır. Görmezden gelinir. Yadırganmaz..."
Sayfa 75·Kitabı okudu