SEVDA

SEVDA
@sevdavyn
Hayatı, size gülmeyi unutturacak kadar ciddiye almayın.:) Robin Sharma
Türkçe Öğretmeni/MEB
Van
513 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı

SEVDA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·67 syf.·
Beğendi
·
2020 14. kitabı
Tezer Özlü
7.1/10 · 20,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Han-ı Yağma!
Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin! Tevfik Fikret 🍀
Dostane bir tavsiye:)
Marjinal olma çabasına girip de yıpratma kendini! Sen bu dünyaya tepki olarak doğmadın...
Sizlerden isteğim şudur!
Almanya’da bir lise müdürü, her eğitim öğretim yılı başında öğretmenlerine şu mektubu gönderirmiş: Bir toplama kampından sağ kurtulanlardan biriyim. Gözlerim hiçbir insanın görmemesi gereken şeyleri gördü. İyi eğitilmiş ve yetiştirilmiş mühendislerin inşa ettiği gaz odaları, iyi yetiştirilmiş doktorların zehirlediği çocuklar, işini iyi bilen hemşirelerin vurduğu iğnelerle ölen bebekler, lise ve üniversite mezunlarının vurup yaktığı insanlar. Eğitimden bu nedenle kuşku duyuyorum. Sizlerden isteğim şudur: Öğrencilerinizin insan olması için çaba harcayın. Çabalarınız bilgili canavarlar ve becerikli psikopatlar üretmesin. Okuma-yazma, fen, matematik, çocuklarınızın daha fazla insan olmasına yardımcı olursa, ancak o zaman önem taşır.
1000Kitap