sevgii

sevgii
@sevgiiakkus
"Yenilmeye alışık düşüm savaştı." . . :))
özür dilerim ama.. ben kitaplara gözü gibi bakmasına rağmen şu şekilde masaya bırakan chill bi kızım sadece..