sevgii

sevgii
@sevgiiakkus
"Yenilmeye alışık düşüm savaştı." . . :))
"Her yaşayan ölür, sonsuzluk hepimizin sonu, Olağan bir şey bu."
Sayfa 11·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Aklımız öyle savaştı ki yüreğimizle, Matem içinde sağduyumuzu yitirmeyip Hep onu düşünmekle beraber Kendimizi de unutmayalım diyoruz artık."
Sayfa 9·Kitabı okudu
"Nasıl yorumlamalı bunu, bilmiyorum; Ama benim aklım şuna yatıyor ilk ağızda: Büyük belalar var gelecek, memleketin başına."
Sayfa 5·Kitabı okudu
"Yemin ederim, dünyada inanmazdım, Kendi gözlerimle görmeseydim Böylesine açık seçik."
Sayfa 4·Kitabı okudu
"Aşkı insanı gitmeye zorlarsa neden kalsın ki?"