📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Deniz kıyısı balıkçı çay ocağı,
Kıkırdayanlar, kağıt oynayanlar.
Bayatça biraz çay, patlıcanlı ve ıspanaklı börek.
Biraz hüzün, bolca da umut.
Aynı siz...
Öğretmen olmak bir başkadır, gizli bir özneye bürünmektir. Koskoca bir çuval taşır sırtında. Emeklerden ilmek ilmek örülmüş, her öğrencisinden ayrı ayrı izler barındırır. Kimi zaman, yamalar eklenir o ağır çuvala ama taşımaktan asla vazgeçmez -evlat bildiği- öğrencilerinin yüklerini, onda bıraktığı anıları.
Aslında insanın temelde tüm beklediği, yaptığı iyi şeylerin fark edildiğini görmek.
Çocuklar attığınız adımları sevgiyle izlerler ve o izlerin üzerine basarak yürümeyi isterler.
O zaman eğilip kulağına “Benimle beraber yürü ama benim ayak izlerime sakın basma, ancak o zaman toprakta kendi ayak izlerini bırakırsın can yavrum” deyip, yanağından kocaman bir öpün.