Ebru Sevim

Ebru Sevim
@sevgileyin
Sevgileri ancak dünyada ete kemiğe bürüyebilirdin, yoğurulup acısıyla olgunlaştırabilirdin. Güzel olmalıydı dünya çünkü, her şeye rağmen değer. Varlığın geçiş kapısı, tek o olmalıydı. Var olmak istedin işte.
Güvenli hayat diye bir şey yok . Başını o kabuğunun içinden çıkar, sonra da hayatı tam anlamıyla, hakkını vererek yaşa!
Sayfa 165·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hayatın kendisi kaybedeceğini bile bile, her şeye rağmen girilen büyük bir kumar zaten!
Sayfa 165·Kitabı okudu
Bir sonraki âna geçildiğinde hiçbir şey aynı kalmıyor, aynı nehirde iki kez yıkanamazsın.
Sayfa 165·Kitabı okudu
Hayat durağan bir nesne değil ne de olsa. Bir süreç.
Sayfa 165·Kitabı okudu
Oldum olası gücün iyiliğe hizmet etmesini arzulamıştı.
Sayfa 156·Kitabı okudu