Sevilay Nisa Kurt

Sevilay Nisa Kurt
@sevilayynisaa
"Bende inanmak noksanmış...Beni bu kadar çok sevdiğine bir türlü inanamadığım için,sana aşık olmadığımı zannediyormuşum..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bu akşam anladım ki,bir insan diğer bir insana bazen hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş."
"Onun da benden hoşlandığı,beni aradığı muhakkaktı."
"İkimiz de birer insan arıyoruz,kendi insanımızı..."
"Ona söyleyecek ne kadar çok şeylerim vardı ...Bunların,bütün ömrümce konuşsam bitmeyeceğini sanıyordum."