Roman olarak yazılmış ama ‘kişisel gelişim’ kitabı daha uygun olurdu. Hayata bakış açınız, nefes terapisi, olumlama... Tek solukta okunacak bir kitap değil yani. Not alarak, sindirerek okumak lazım. İlk başlarda akıcıydı ama ortalarında sıkılmaya başladım ve okuma hızım yavaşladı. Çok fazla tekrara düşen bölümler var buda ilgimin dağılmasına sebep oldu. çoğu kişinin aksine ben pek sevemedim ama severek okuyana ne mutlu:)