Sanırım yaşlandıkça daha çok huzur arıyorum. Huzur içinde mutfak masasında oturmak, sakince sigaramı içmek, şunu bunu düşünmek istiyorum, bunun benim için önemli olacağı hiç aklımagelmezdi. Çocuklar sürekli beni dışarı sürüklüyorlar. Böyle işte. Elmalari dilimlemek, çamaşır yıkamak, gömlekleri ütülemek. Eskiden kendimi başka biri olarak hayal edebilirdim. Bugünse sadece kendimi. Yorgun ve fazla yüklenilmiş.