Ceyda

Merhabalar efendim. İnsan dört şeyi seçemez: 1. Anne babasını, 2. Milliyetini, 3. Görünüşünü, 4. Devlet başkanını
Reklam
Neydi şimdi bu? “Etme bulma dünyası” mı? Öyle bile olsa… Bir manası var mı? Yok elbette. Hayat meyvesinin çekirdeği hüzün. Vuslat sevinci, saltanat erince, Ödeşme tatmini… Hepsi hüzüne bağlanır. Zira hüzün, mananın yokluğudur…
Yalnızlık işte böyle kimsenin farkına varmadığı zalim bir şaka misali, büyüye benzeyen tecellilerle mayalanıyor.
İnsanların çoğu çekingendir. Kendilerini yeterince yetenekli bulmazlar diğer insanlardan sakınır korkarlar. Kimi yaşamaya da korkar yaşamazlar yaşarmış gibi yaparlar. Onlara yüreklendirmek gerekir ama bu da boş şeyler söyleyerek olmaz gerçekleri göstererek olur.
İnsan ölmekten değil, yaşamaya hiç başlamamaktan korkmalıdır.