zarif

zarif
@sevinclisila
Hayâsızlıktır bu, insanlığın en kötü hastalığı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zalim tabiatlı biri değilim. Hatta çoğu zaman bedelini ağır ödedim anlayış göstermenin.
Büyük bir kazanç olurdu, insanların acılarını şarkılarla dindirebilmesi.
Konuşmaya yücelik katar özlü sözler, ama insanlar için en doğrusu ölçüyü eylemlerinde de tutturmalarıdır.
Korkunçtur soyluların istekleri, emirler almaya değil vermeye alıştıklarından zordur öfkelerinin yatıştırılması.