Bir adamın imkansız aşkını, bu aşk yüzünden kendini gün be gün nasıl yitirdiğini anlatıyor.
Genel olarak kitabı beğendim akıcı, kısa ve hüzünlü bir hikaye. Karakterin arkadaşına yazdığı mektuplardan oluşuyor, karakterin duyguları hissediyorsunuz o yüzden daha çok
sevdim.