Seriyi iki defa okudum. Elif gibi Sevmek1'le başladım akıcı olsada kitap ilk etapta konuyu kafamda oturtamamıştım ama Eyvallaha2'ye geçince daha keyifle okudum. Fesleğen le noktayı koyuyor yazar. Tesadüfen Konya yolunda okumam da ayrı bir keyif verdi açıkcası. Sevgi bu kadar sabırla ve masumca anlatılabilirdi...