sevtap Selçuk

sevtap Selçuk
@sevo34
öğretmen
üniversite
İstanbul
İstanbul
26 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
İnsanın içi ölür mü? Ölürmüş...
Reklam
İçime sinmeyen hiç bir eylemin sonucunda mutlu olmadım..En güzeli içine sinmeyen her duyguyu,düşünceyi orda bırakmak;Yaratıcıyla yakınlaşarak diğer sesleri sessize almak…
Hayata Dair
Alışmak olmasa insan nasıl yaşardı?

sevtap Selçuk

, bir kitap okudu
8/10
·232 syf.·
2024 6. kitabı