şεѵѵαℓ

şεѵѵαℓ
@sevval_ortc
İster tatlı, ister acı olsun, anılar insana acı verir.
Edebiyat & Roman
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanların bazen garip duygular arasında saçmaladığı oluyor. Sebep de hep aptalca bir kalp taşkınlığı..
Edebiyat & Roman
Yarını kestirememek, gelecek hakkında en ufak bir düşünceye sahip olamamak pek acı. Geriye bakmaya korkuyorum. Arkada kalanları hatırlamak bile kalbimi kederden parçalıyor. Beni mahveden zalimlerden çektiklerimi ömrümün sonuna kadar unutamayacağım.
Edebiyat & Roman
"Yapmaya değecek tek yolculuk, içimize yapacağımız yolculuktur."