Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin.
İnsan sevdi mi kalbini kanatırcasına sevmeli, gök mavi bir emekle alkışlanmalı bunu denizler kadar Islak bir utangaçlıkla koşmalı dalgalarına insan sevdi mi! Kalbine sığmayan bir aşkla sevmeli en çocuk yerinden başlamalı yani pişkin ekmek kokusu gelmeli sonra. İnsan sevdi mi! Diğer aşklar kendini fesh etmeli..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bitmeyen bir sevdadan kalan hüznünü Gülüşlerinde saklar bazı kadınlar. Her bahar aşık olmazlar. Hep Eylül'dür onlar. Sonsuzluğa inanırlar aşkta. Ve her şarkı Hüzzam'a dönüşür dudaklarında. Onlardan birine rastlarsan bir gün...
Beni hatırla."
Aşk öyle bir şeydir ki ona kızmanıza rağmen tek kelimesiyle her şeyi unutup yeniden bağlanmaktır. Üzülmesine kıyamamaktır. Aşk sesine bağlanmaktır. Öyle bir seversiniz ki o insanı 'Herkes gitsin o kalsın bana valla bir şey olmaz yaşarım, o yeter bana' diye düşünürsünüz. Aşkta 'ben' 'sen' yoktur ki, aşkta sadece 'biz' vardır. Aşk o insansız hiç bir şeymiş gibi hissetmektir.