Seviyorum bu seriyi!!
Dediğim gibi seri bitene kadar her ay bir Harry Potter kitabı okumayı bu yıl için hedeflerimden biri olarak belirledim.
Birinci kitapla başlayan Harry'nin maceraları, 2. kitapta da tam gaz devam ediyor.
Fakat kitabı okurken özellikle de Tom Riddle ile karşı karşıya geldiği bölümde kendimi Harry gerçekten de güçlü mü, bir kahraman mı yoksa biraz fazla mı şanslı diye sorgularken buldum.
Yılın 3. ayı ve serinin 3. kitabı...
Sanırımı okuduğum 3 kitap arasından en favorim Azkaban Tuzağı oldu.
Hikaye daha akıcı bir hal alıyor ve yeni eklenen karakterlerle daha heyecanlı bir hal alıyor.
.
.
.
Fakat kitabın ana karakteri olan Harry Potter için düşüncelerim biraz karışmış halde. İnşallah serinin bütün kitaplarını okuduğumda Harry hakkındaki düşüncelerim değişecek mi görüp, burada daha detaylı bir şekilde ele alıp düşüncelerimi aktaracağım. Harry Potter ve Azkaban TutsağıJ. K. Rowling