Şevval

Şevval
@sevvval
"Deniz havası iyi gelir insana."
Sayfa 202 - undefined·Kitabı okudu
Reklam
Ne de olsa zamanı geriye döndüremezsiniz artık. İnsan oturup böyle olmasaydı nasıl olurdu diye ömür boyu kafa yoramaz. Çoğu insan kadar iyi, hatta belki daha iyi şeylere sahip olduğunu fark edip şükretmeli.
Sayfa 201·Kitabı okudu
Tarihe damgasını vurmak isteyenler, bunu yapmanın en güvenli yolunun dikkatlerini kendi alanlarına giren konular üzerinde yoğunlaştırmak olduğunu görmelidirler...
Sayfa 168·Kitabı okudu
Dünya üzerindeki barış, şu anda olduğu gibi o zaman da elimizden her An kayıp gidebilecek bir şeydi...
Sayfa 160·Kitabı okudu
"Dönüm noktaları"ndan söz etmek iyi güzel de, kişi bu gibi anları ancak geçmişe dönüp baktığında görüyor.
Sayfa 152·Kitabı okudu
Reklam