Eğer elimde olsaydı tüm çiçeklere solmamalarını, çok güzel olduklarını söylerdim.
Eğer elimde olsaydı her yağmur damlasına teşekkür ederdim.
Eğer elimde olsaydı tüm insanlığa “kendinizi bulun, özünüze dönün” diye haykırırdım.
Elimde olmadı.
Gördüğüm çiçeklere gülümsemek, saksıdaki kaktüsümle konuşmak, kimi zaman damlalara karışmak, kimi zamansa damlaların okşadığı zemini izlemek düştü nasibime. Peki ya insanlar ?
İnsanlığa haykırmak yerine kendime, kalbime fısıldayabildim. Çünkü kendini bulan ve özünü arayan Rabbini bulmaz mıydı?
Özümüzü doğru yerde arayıp bulabilmek nasip olur umarım bizlere...
•ŞNK