Şeyda Öner

Şeyda Öner
@seydaoner
İfade edemediğim bir eksiklik hissi var içimde, sanki her şey başka türlü olabilirdi.
İÜC Tıp Fakültesi
18 Nisan 2004
75 okur puanı
Temmuz 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsan kendininkine uygun olmayanı bağışlamaz. Biz, hoşgörüsü olmadığını bile bile, başkalarında kendininkinden ayrıyı bağışlamaya çalışana hoşgörülü diyoruz.
Sayfa 140·Kitabı okudu
Reklam
Belki de insanlar kendi kendilerini düşünmek, hayaller kurmak için yeteri kadar yalnız kalamadıklarından anlayışsız oluyorlardı.
Sayfa 130·Kitabı okudu
Ya insanlar? Onların yaşamasında her şey ayrıntı. Önemli olan yemek değil, yenecek yemeğin çeşididir; giysi değil, giyinin çeşidi; ayakkabının çeşidi. Günlerin adı bile... Belli günlerde belli yaşamaları vardır. Pazar günleri pazarlık yaşamalarını kuşanırlar, çarşambaları çarşambalık! Hep ayrıntılar!
Sayfa 125·Kitabı okudu
"Böyle içten yalnız çocuklar gülebilir. Bir de deliler..."
Sayfa 123·Kitabı okudu
Kim bilir ondan önce burada kimler yaşamıştı! İnsanlar girdikleri yerden bir iz bırakmadan çıkamazlardı.
Sayfa 115·Kitabı okudu
Reklam