Ahmet Kaya bir şarkısında " Rüyama giremezsin sen " diyor . Bizi özleyen insanların rüyamızda gördüğümüzü öğrendiğim de bu cümlenin altında ezilmiştim.
Sakın unutmayın "En iyi halinizle bile yanlış kişi için yeterince iyi olmayacaksınız,ama en kötü halinizle bile doğru kişi için yeterince iyi olacaksınız."