Şeyma Yiğitbaşı

" Istırabın nedeni, isteyip de elimize geçiremediklerimizdir.Bıkkınlığın nedeni ise elimize geçirdiklerimizle ne yapacağımızı bilemeyişimizdir."
Reklam
"Geceyi bekleyerek gündüzü, ışıktan korkarak da geceyi yitiriyorlar!"
"Niçin oldukça gösterişli bir mobilyan var? Niçin evinde senden daha yaşlı bir şarap içiliyor?"