Şeyma

Şeyma
@seymayyyy
İnsan ruhu mükemmel değil. hiçbirimizin ruhu salt iyilikten, salt güzellikten, salt yücelikten oluşmuyor; hiç kimse masum değil, hiçbir zaman da değildi. Bakmayın geçmişteki yaşamların daha anlamlı olduğunu söyleyenlere, biz hep böyleydik. Şeytan ve melek, cellat ve kurban, kurnaz ve saf, yaratıcı ve yıkıcı, cesur ve korkak...
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık ne arzum kaldı ne de kinim ömrüm bir oduna benziyor , ocaktan düşen bir oduna : öteki odunların ateşinde kavrulmuş , kömürleşmiş ama ne yanmış ne olduğu gibi kalmış bir oduna benziyor . Fakat diğerlerinin dumanından , soluğundan boğulmuş. Dünya , ıssız yaslı bir ev gibi görünüyor gözüme ve ben bağrımda bir acı duyuyorum ve birden farkediyorum ki , dünya dünya olalı , ben var oldum olalı , soğuk hissiz hareketsiz bir ölü , karanlık odada hep yanımdaydı benim S.H
Alıntı
Hayatıma giren her yeni insanda bu savaşı kendimle veriyordum. Savaş sonunda ya çok soğuk donuk ve kayaçlar kadar sert bir hale bürünüyor, ya da olabildiğince sıcakkanlı samimi birine dönüşüyordum. Her savaşın temel sebebi inançtır. Ben de inandığım doğru için savaşıyordum. Genellikle savaşı kazanıp samimi tarafımı gösteriyordum çünkü inandığım bir doğru vardı her zaman "Samimiyet hem kapı hem anahtardır."
Alıntı

Şeyma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·218 syf.·
Beğendi
·
14 günde okudu
·
Okunma: 14 Ekim 2024 12:42
·
2024 3. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.5/10 · 102,4bin okunma
Biliyor musun Nastenka , ben artık o anlamsız , verdiği sonucu olumsuz ama ruhumun kutsal saydığı düş evrenine çoktan ' Elveda ' dedim .
Alıntı