Şahsiyet
"...ama er geç, ben de unutacağım, değil mi? Bütün hatıralarım silinip gidecek. Peki ben ne olacağım? Telefon numaraları bir şey değil de. Benim şahsiyetim ne olacak?''
Günlerim hep birbirine benziyor , hep birbiri ayarın da ..
Daha doğrusu kendi içimin aleminde yaşıyorum..
Canım hem sıkılıyor, hem sıkılmıyor…🌾
Nazım Hikmet