yaşam, ölüm ve delilik altınızdayken siz salıncakta sallanıyormuşsunuz gibi hissettiren bir kitaptı. öyle eşe dosta önerebileceğiniz türden hikayeler yok içinde. şiddet, taciz, vahşet sonucu “delirtilen” kadınların öyküleri var. iç gıcıklayan tasvirler ve metaforlarla dolu, bazen de şiirsel bir anlatımı var. psikolojiniz iyi değilse okumayın, aksi halde de sindirerek okunmasını öneririm.