Seda

Geç demek,çaresizlik demektir.Yani artık yapacağı bir şeyin kalmadığına inanmak demek.Oysa biz daha yeni başlıyoruz.İşin başındayız daha ,öyle değil mi ?
Sayfa 111 - İz Yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Allah dilerse iyi olurdu.
Sayfa 103 - İz Yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat
Sen hep çok dolambaçlı hale getiriyorsun her şeyi,dedi.
Sayfa 94 - İz Yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan onunla tanıştığı anda,onu sanki baştan beri tanıyormuş gibi oluyor...
Sayfa 79 - İz Yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat
Onunla konuştukça,onu tanımaya başladıkça kendine özgü güzelliği keşfediyordunuz.
Sayfa 61 - İz Yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam