Kdry

Kdry
@shahrazad
Seyretmek mi en dipten, yaşamak mı umarsızca..
@shahrazad·
·
sabitlendi
Sevgiydi oysa bizleri kurtaracak Geçmişte de sevgiydi Bugün de sevgi Gelecekte de sevgi olacak Yaşamanın nefes almanın amacıydı, Unuttuk..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
…akşam iş çıkışında, rıhtımlar boyunca aheste aheste yürüyerek eve dönmenin mutluluğu içindeydim.
Sayfa 30·Kitabı okuyor

Kdry

, bir kitabı okumaya başladı
Albert Camus
7.9/10 · 137,4bin okunma
Körlerin en kötüsü artık görmek istemeyen kördür.
10/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2026 4. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 21 Haziran 2026 03:38
Kötü olan gözlerin körleşmesi değil, kalplerin körleşmesi ve körlük bakmak ile görmek arasındadır. Daha da kötü olan gözler gördüğü halde kalplerin birbirini görmemesidir. Fiili olmasa da, ruhen veya kalben -ki kalp dediğimiz de aslında yine beynin düşünce, sezgi, süzgeç kabul veya ret süreçleridir- kör olduğumuz ya da kör olmayı seçtiğimiz bir çağda yaşıyoruz. Toplu olarak yaşamamızın sonucu olarak uymamız gereken kurallar, içinde bulunduğumuz koşullara uyum sağlamamız, kendimizi tekten ziyade çok olarak düşünmemiz sadece duyu organlarımıza mı bağlı? Bunlardan birini kaybedince biz biz olmaktan çıkıyor muyuz? Bide olanı yanımızdakinde yoksa onunla paylaşmayı mı seçiyoruz? Yıllar ilerleyip çağ atladıkça sağ duyumuzu daha mı çok kaybediyoruz? Oysa ki bir kişi düşündüğümüzün aksine dünyayı değiştirebilir. Kelebek etkisi misali.
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma

Kdry

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2026 7. kitabı
Nevzat Tarhan
8.3/10 · 651 okunma