“Godot’yu bekliyorum. Gelecek mi? Emin değilim. Fakat beklemeye değer. Çünkü umut, insanlık için sonsuz ve ölümsüzdür.” cümlesini ilk gördüğümde okumalıyım dedim. Bu yapıt okunur. Kitap boyunca bu sihirli sözcükleri görmeyi bekledim. Göremedim. Meğer o da başka bir keşif rüzgarıymış. Henüz tanınmayan ama umut vadeden bir esinti. İnsan. Neler düşünüyoruz kim bilir. Bu cümleyi yazan kişi olmak isterdim. Haykırması bana kaldı.