ayşe kalyon

ayşe kalyon
@shakespearessister
ingilizce öğretmeni
yuksek lisans
izmir
2 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Umut
8/10
·124 syf.··
2022 1. kitabı
“Godot’yu bekliyorum. Gelecek mi? Emin değilim. Fakat beklemeye değer. Çünkü umut, insanlık için sonsuz ve ölümsüzdür.” cümlesini ilk gördüğümde okumalıyım dedim. Bu yapıt okunur. Kitap boyunca bu sihirli sözcükleri görmeyi bekledim. Göremedim. Meğer o da başka bir keşif rüzgarıymış. Henüz tanınmayan ama umut vadeden bir esinti. İnsan. Neler düşünüyoruz kim bilir. Bu cümleyi yazan kişi olmak isterdim. Haykırması bana kaldı.
Godot'yu BeklerkenSamuel Beckett · Kabalcı Yayınları · 202110,1bin okunma
ayşe kalyon
Canım benim❤️ Beni ne mutlu ettin