Dilber Geçgin

Alıyorum öyleyse sözünü dinleyerek, "Sevgilim" de ki, vaftiz olayım yeniden; Romeo değilim bundan böyle ben.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim düşmanım olan adındır yalnızca Sen sensin, Montague olmasan da, Hem Montague nedir ki? Ne eli bir erkeğin, Ne ayağı, ne kolu; ne yüzü, ne de başka bir parçası. N'olur başka bir ad bul kendine. Adın ne değeri var? Şu gülün adı değişse bile Kokmaz mı aynı güzellikte? Romeo'nun da adı Romeo olmasaydı, Kusursuzluğundan hiçbir şey kaybolmazdı. Romeo, bırak, at bu adı! Senin parçan olmayan Bu ada karşılık al bütün varlığımı.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Ah Romeo, Romeo! Neden Romeo'sun sen? Inkar et babanı, adını yadsı! Yapamazsan, yemin et sevdiğine, Vazgeçeyim Capulet olmaktan ben.
Sayfa 39 - Juliet'ten Romeo'ya·Kitabı okudu
Amma da yüzsüzüm, konuştuğu ben değilim ki. Tüm göklerin en güzel yıldızlarından ikisi, Yalvarıyorlar onun gözlerine işleri olduğundan: Biz dönünceye dek siz parıldayın, diye.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Konuşuyor, ama bir şey de demiyor; Ne çıkar anlatıyor ya gözleriyle
Sayfa 38·Kitabı okudu