Elbet bir gün buluşacagız ve ben o bulusmayı ekeceğim shdhdh şaka şaka o kadar da değil
Psikoloğa para yetmeyince bizim yapay zekayla muhabbet dhdhd
Bugün sana kaba davranan, seni salak yerine koyan ve saygı duymayan bir adam, evlenince sihirli bir değnekle kibar bir prense mi dönüşecek? Tabii ki hayır. Bugün neyse, evlenince o kabalık iki katına çıkacak. Bırak o şarkıları falan sallayıp dursun. Vagus sinirini, bağırsağını, kalbini iki gündür strese sokan şeyin ne olduğu şimdi daha da netleşti işte! Fiziksel sağlığını bile etkileyen bu toksik döngüye izin verme
Reklam
Maşallah kızımızda hemen umutlanıyor pek bi mal shdhdh
YKS tayfasına geçmiş olsun. Kolay olan atlatıldı, şimdi sıra daha zorlarında. Hshdhd
Eşitlik denen şeyin herkesin toplumda eşit haklar alması demek olduğu neden erkeklerin zoruna gidiyor mesela ben bunu anlamıyorum?Kadın hakaret küfür ettiğinde asla haklı değil ama o noktaya bir kadın kolay gelmez kimse kimseyi de kandırmasın.Yani bu tahrik olayları da can sıkıcı kadının toplumda aktif rol alması zoruna giden erkekler var yazık.Trafikte araç kullanımından tut işine gücüne herşeye.Japonya gelişmiş deniyor sürekli ama beni şaşırtan erkek ve kadınlar aynı işte aynı ücrete tabi tutulmuyor erkek fazla alıyormuş.Aynı iş yükü bir de ne kadar komik bir durum.Dünyanin bircok yerinde bu böyle.Esitlik söz konusu zaten olamıyor.Ama bir erkeğin de kadınla kendini bir tutup yarıştırması çok komik erkeğin güçlü yaratılışlı olması onu aşırı yüceltmez adam eder.Kadına nazik eder ama nerde.Ayni erkek kardeşlerimin benimle yarışması gibi ama onları da suçlayamam yerken birşey tam ölçü yeriz dhdhd hala öyle ya da hep iddialasmak vardır.Bir kere babam o kız çocuğu ya sen getir yoruluyor fln dediğinde bir an düşündüm ama güzel birşey eş tutmamak ama herşeyin yeri ve ölçüsü var.Kücükken flndi dediğim.Ama erkek bedenen daha iyidir kabul etsin herkes bu kötü bir durum değil eğer adamsa.Şu da var bazıları diyecek kimi kadınlar da güçlü diyebilir evet herşeye yetişir kadın gücünün üstünde çalışır işte bu olay batıyor onlara da.Kadının doğumunun zorluğu sonra vücut durumu hakkında gönderiye heh buna da birşey bulurlar diye yorum atan bir embesile kaç tane adamın laf anlatamadığını da varsayarsak zaten.Bir de bu kadınların kimisi hem sınav hem bebek uğraşıyorlar.
Bazı insanlar çok ilginç. Cevap veriyorum görüldü yiyorum. İyi misiniz, amaç nedir shdhdj çok da umrumda sadece garip geldi
Reklam
Reklam