Zeyn

Zeyn
@sheeprocker
Az insan.
Bir Düşün İçinde Bir Düş
Alnına konsun bu öpüş ! Ve şimdi senden ayrılırken, İtiraf edeyim ki Günlerimi bir düş Sayarken yanılmıyorsun ; Ama, umut gitmişse uzaklara Bir gece ya da bir gün Bir görüntüde ya da bir şeyde olmaksızın Fark eder mi bu yüzden ? Bütün gördüğümüz ve göründüğümüz Yalnızca bir düş içinde bir düş. Kırılan dalgaların dövdüğü bir kıyının Haykırışları içinde duruyorum : Ve altın kum taneleri Tutuyorum avucumda Ne kadar az ! Ama nasıl da süzülüyorlar parmaklarımın arasından derinlerine Ben ağlarken - ben ağlarken ! Ah Tanrım ! Daha sıkı Tutamaz mıyım onları ? Ah Tanrım ! Tekini bile kurtaramaz mıyım acımasız dalgadan ? Bir düşün içinde bir düş mü Bütün gördüğümüz ve göründüğümüz ? Poe.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Vladimir Nabokov
Az insan tanıyor ve kimseyi de sevmiyordum.
Daha doğrusu bulantının kendisi bu. Bulantı bende değil, onu orada, duvarda askıların üstünde, dört bir yanımda duyuyorum. O bende değil, ben ondayım.
Stefan Zweig'ın intihar mektubu :
Artık güneşin doğmasını bekleyecek gücüm kalmadı ama siz yeni doğacak güneşi mutlaka bekleyiniz.