Zeyn

Zeyn
@sheeprocker
Az insan.
Anlatamam.İçimde neler olup bittiğini hiç kimseye anlatamam.Kendime bile anlatamıyorum.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir Düşün İçinde Bir Düş
Alnına konsun bu öpüş ! Ve şimdi senden ayrılırken, İtiraf edeyim ki Günlerimi bir düş Sayarken yanılmıyorsun ; Ama, umut gitmişse uzaklara Bir gece ya da bir gün Bir görüntüde ya da bir şeyde olmaksızın Fark eder mi bu yüzden ? Bütün gördüğümüz ve göründüğümüz Yalnızca bir düş içinde bir düş. Kırılan dalgaların dövdüğü bir kıyının Haykırışları içinde duruyorum : Ve altın kum taneleri Tutuyorum avucumda Ne kadar az ! Ama nasıl da süzülüyorlar parmaklarımın arasından derinlerine Ben ağlarken - ben ağlarken ! Ah Tanrım ! Daha sıkı Tutamaz mıyım onları ? Ah Tanrım ! Tekini bile kurtaramaz mıyım acımasız dalgadan ? Bir düşün içinde bir düş mü Bütün gördüğümüz ve göründüğümüz ? Poe.
Vladimir Nabokov
Az insan tanıyor ve kimseyi de sevmiyordum.
Daha doğrusu bulantının kendisi bu. Bulantı bende değil, onu orada, duvarda askıların üstünde, dört bir yanımda duyuyorum. O bende değil, ben ondayım.
Stefan Zweig'ın intihar mektubu :
Artık güneşin doğmasını bekleyecek gücüm kalmadı ama siz yeni doğacak güneşi mutlaka bekleyiniz.