BAYILDIM.
ay jacop sana bayıldım ya. duble duble amin. green flag diye bi şey olmasaydı da sana green flag derdim. o kadar masum ve temiz ki gözlerimden kalpler çıktı okurken. her şeyiyle o kadar tatlı ki anksiyetesiyle de! çok iyi anlatılmış anksiyete. yazar iyi araştırmış ya da kendisi de yaşıyor. özellikle yeni bi yere gitmeden önce garajı bile google mapsten incelemek 10/10 ben yeni bi mekana gitmeden önce oturacağım masayı bile seçerim googledan. giriş çıkış her şeye bakarım. güven verici, tahmin edilebilir rutinler daha çekicidir ve rahat. neyse PROTECT JACOP AT ALL COSTS
daily dose of sunshine diye bir dizi var. ismini hatırlamıyorum ama oradaki doktor için izlemiştim diziyi. masum ve temiz. ve tatlı. ve tuhaf. tuhaf insanları severim. jacop o doktoru hatırlattı bana sürekli. ve jacop da doktor ahsjdjdjdk brianın soyadını alman da işi bırakıp evde kızına da bakman da düştüm sana jacop. ve bunları o dizideki doktor da yapardı. o yüzden aynı vibe.