elyndra

elyndra
@shescacaa
sal beni kafam bozuk
Eğer bir dilek dileme hakkım olsaydı, tek bir tane, o da bu olurdu: Öykümüzün mutlu sonla bitmesini isterdim.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“once, you let me play in your garden,” said the boy, “ and today will come with me to my garden. It has a name. It is called heaven.”
Onsuz dünya yerle bir olacakmış gibi gelir insana. Ama öyle olmaz. Yine de bir şekilde yaşamaya devam ediyor insan. Hayat sürdüğü sürece yoluna devam ediyorsun...
Sayfa 149·Kitabı okudu
“Anne.” Dudaklarımdan dökülen seslenişe bir cevap gelmedi. Bir daha asla gelmeyecekti. Sonsuza kadar.
Sayfa 13·Kitabı okudu
İnsan olmak bazen çok can yakar sadece. Kendinizi anlayamamak, içine sıkışıp kaldığınız bedeni bir türlü sevememek. Aynada gözlerinizi görüp kime ait olduklarını merak etmek ve hep o soruyla karşılaşmak: "Neyim var benim? Neden böyle hissediyorum?"
Sayfa 119·Kitabı okudu