..Eğer dürüstlüğe değer veriyorsanız o zaman öğrencilerinizle de dürüst olmalısınız.
Eğer düzene önem veriyorsanız o zaman hem kılık kıyafetiniz hem de tavrınız düzgün olmalıdır.
Eğer dakikliğe değer veriyorsanız, her zaman vaktinde gelmelisiniz.
Eğer demokratik ilkelere değer veriyorsanız, otoriter davranmamalısınız.
Eğer faşizme veya güçlünün ayakta kalmasına önem veriyorsanız o zaman insanlara demokrasi ya da insaniyet nutukları çekmemelisiniz..